בדיקת חשמל לעסק

כל עסק המעוניין לפעול במדינת ישראל, חייב להחזיק רישיון עסק בתוקף.

רישיון העסק הוא ההסכם אל מול הרשות המקומית שבשטחה פועל העסק. מצוינים בו כמה וכמה דגשים ונקודות אשר בעל העסק חייב לפעול על-פיהם, על מנת להמשיך ולהחזיק בעסק שלו. בדיקת חשמל תקופתית היא חלק בלתי נפרד מרשימת הדרישות של רוב המועצות המקומיות בכל הנוגע לחידוש רישיון עסק או להנפקת רישיון עסק חדש. בדיקת חשמל לרישיון עסק על-ידי גורם מוסמך ומקצועי, מבטיחה לבעלי העסק שקט נפשי.

בלי בודק חשמל לא תקבלו רישיון

לא משנה איזה עסק יש לכם, בין אם מדובר במפעל גדול, במסעדה או במשרד קטן, אתם חייבים לקבל רישיון לעסק. רישוי עסקים הוא תהליך שמצד אחד נשמע ארוך ומורכב ומצד שני הוא יכול להיות ברור ומובן אם רק עובדים בצורה מסודרת. אחד מהשלבים להוצאת רישיון לעסק הוא לוודא שמערכת החשמל בו תקינה. כדי לוודא את מערכת החשמל אתם חייבים לעבוד עם בודק חשמל שיריץ בדיקה מקיפה על כל לוחות החשמל, הכבלים, המערכות הסולריות וכל מה שרלוונטי לעסק.

אישור חשמלאי מוסמך

ביצוע בדיקת חשמל עבור רישיון עסק

בדיקת חשמל נעשית אחת לשנה, בכל עסק, על-ידי בודק חשמל המוסמך לבצע בדיקות מסוג זה. הבדיקה נועדה לוודא את תקינותה של מערכת החשמל בבית העסק. טופס אישור חשמלאי מוסמך לעסק הוא תנאי הכרחי לקבלת רישיון עסק חדש או להארכת תוקפו של רישיון עסק קיים. בדיקת לוח חשמל עבור רישיון עסק מתבצעת על-ידי חשמלאי מוסמך או על-ידי חשמלאי בודק. אישור יינתן בכתב בלבד, תוך ציון מספר הרישוי של החשמלאי הבודק או המורשה.

מה כוללת בדיקת החשמל?

כאשר בודק חשמל מוסמך מגיע לבית העסק לבצע בדיקת חשמל הוא בודק את תקינותן של מערכות החשמל המרכזיות בבית העסק. במידה ונמצאים כשלים או תקלות, יחליף החשמלאי את החוטים הפגומים ובמקרה של תקלות מורכבות יותר, ימליץ על פתרון שיאפשר תיקון מלא של המערכת עד למצב תקין לגמרי. הבדיקה נעשית על-פי פרוטוקול ברור, אותו מכיר כל חשמלאי מוסמך או בודק. שלבים אלה נוסחו ונקבעו על מנת שיוכל הבודק לוודא שלא התפספסה אף נקודה ודבר לא נשכח.

טופס אישור חשמלאי מוסמך לעסק

מתי צריך בודק חשמל ומתי חשמלאי?

אנשים רבים מתבלבלים בין בודק חשמל לחשמלאי ולכן חשוב צורך לעשות סדר.

  • חשמלאי הוא איש מקצוע שיכול להעניק לכם שירות תיקונים. יש גם חשמלאים שיוכלו לתקן מערכות מורכבות יותר ואפילו להשתתף בתהליך ההקמה של תשתית החשמל במקום.
  • בודק חשמל בהכרח יהיה חשמלאי האי הוא נמצא בהיררכיה גבוה יותר ממנו.
  • בודק חשמל יכול להעניק לכם את כל השירותים שחשמלאי מעניק אך הוא גם יכול לבצע בדיקות, שלהן תוקף חוקי בשל הסמכות שלו.

על בדיקה איכותית- לא מתפשרים!

  • אחת לשנה דורשת הרשות המקומית מבתי העסק להזמין איש מקצוע שיבצע בדיקת חשמל לרישיון עסק.
  • ישנם חשמלאים לא מקצועיים בעליל שיסכימו לתת את האישור הנדרש לבעל העסק תמורת תשלום בלבד,
    ללא ביצוע בדיקה.
  • הימנעו בכל תוקף מעבודה עם חשמלאים כאלה! חשוב להקפיד על ביצוע הבדיקה באופן מלא ותקין.
  • כולנו שמענו על מקרים של כשלים במערכת החשמל שהובילו לשריפות ואף לסכנת חיים.עם חשמל לא
     משחקים!
תוכן עניינים

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-7750183