בדיקת מערכות סולאריות

יוסי שמר מבצע עבודות חשמל שונות ומגוונות עבור לקוחות מרוצים כבר שנים רבות. המקצועיות הגבוהה הנרכשת בעקבות שנים של טיפול במקרי חשמל מגוונים, לצד שירות אדיב ומחויך, הם המפתח להצלחה – כך מאמין יוסי שמר. שאלו כל לקוח שהתנסה בשירותיו של יוסי! שמר הינו חשמלאי מוסמך שיבצע עבורכם בדיקת חשמל לביטוח תוך מתן שירות יוצא מן הכלל.

מי מסומך לבצע את הבדיקה?

בעבר רק חברת החשמל הייתה מבצעת את הבדיקות הללו, אך כיום גם בודקי חשמל מבצעים את הבדיקה למתקנים חדשים. אם אתם עומדים מול צורך לבצע בדיקת מערכות סולאריות אתם מוזמנים ליצור קשר עם יוסי שמר. בודק חשמל מוסמך ומומלץ שיוכל לבצע עבורכם בדיקה יסודית בהתאם לדרישות הבטיחות ולייעול מושלם.

בדיקת מערכות סולאריות יוסי שמר

מה בודקים במהלך בדיקת מערכות סולאריות? ​

בדיקת מערכות סולאריות הינה בדיקה יסודית ומקיפה אשר נועדה לבחון את המערכת באופן יסודי, ולבדוק את אופן העבודה שלה. בין היתר מבצעים את הבדיקות הבאות:

  • בדיקה יסודית של התכניות.
  • בדיקת צורת ההצבה.
  • בדיקת קונסטרוקציה.
  • בדיקת אופן ההתקנה, החיבורים והכבילה.
  • בדיקת לוחות, הארקות ותעלות.
  • בדיקת קיר הממירים והמונה.
  • בדיקת הפאנלים והממירים.
  • בדיקת לוחות DC AC

מה דורשת הבדיקה

בדיקה של מערכת סולרית דורשת מאיש המקצוע שמבצע אותה היכרות עם אופני התכנון וההתקנה שנועדו למנוע כשלים וכן מאריכים את החיים של המערכת. אמנם יש בשוק מתקינים וקבלנים שיש להם ידע בהרכבת מערכות סולאריות. אך לעומתם בודק חשמל מוסמך שיודע לתכנן ולבנות ממירים. והוא מכיר את המערכת הסולארית לעומקה. ולכן רק בודק חשמל מוסמך יוכל לבצע את הבדיקה בצורה יסודית ולהעלות את המסקנות המדויקות. יש לציין שעל מנת להצליח באיתור כשל במערכת הסולרית צריך המהנדס להיות בעל כלים מתקדמים והרבה ידע מקצועי.

במהלך הבדיקה בוחנים את המידע שקיים בממירים ומנתחים את תפוקת המערכת. כמו כן מודדים את הנתונים מהפאנלים ומסיקים כיצד יש לחקור את הכשל. בהתאם למסקנות של השלב הזה בוחרים את ציוד הבדיקה. מדובר על כלים מיוחדים שעוברים כיול אחת לתקופה במעבדות בחו"ל. לאחר סיום הבדיקה יגיש הבודק דו"ח בדיקה למערכת הסולארית. דו"ח זה מהווה חוות דעת מומחה למערכת. בדו"ח קיים פירוט מלא וכן תצלומים של כשלים והסברים באשר להמשך הטיפול.

כל כמה זמן צריך לבצע את הבדיקה?

  • בודק חשמל מערכות סולאריות צריך לבצע בדיקה מקיפה לפחות פעם בשנה.
  • כמובן שיש נהלים בחוק שאליהם חשוב להתייחס הרי הם אלו שקובעים בסופו של דבר האם כל כמה זמן המערכת חייבת להיבדק, אך צריך לזכור כי כאשר עולה תקלה או שמבצעים שינוי במערכת גם אז הוא צריך להגיע ולהריץ בדיקה מקיפה.
  • הבדיקה צריכה לכלול שימוש במצלמות תרמיות כדי להבין עד כמה המערכת מתחממת, בדיקה ויזואלית כדי לאתר ליקויים, דו"ח מקיף ומסודר שיגיע לרשויות המתאימות וכמובן שיישאר גם אצל בעל העסק ועוד.
  • חשוב לבחור בודקי חשמל מקצועי ומנוסה, חשוב שהרמה שלו תתאים למתח שמייצרת המערכת הסולארית וכמובן מומלץ לבחור בודק חשמל שזוכה להמלצות רבות.

בדיקת עמדות טעינה לרכב חשמלי

יוסי שמר מורשה לאשר ולבדוק עמדות טעינה לרכב חשמלי ולהנפיק תעודת בדיקה והיתר חיבור לחשמל, לפני הפעלה ראשונה, בבתים פרטיים, חניוני בתים משותפים ושטחים ציבוריים.

לבדיקה מקצועית ובטוחה פנו אלינו

יוסי שמר מהנדס חשמל מוסמך מזמין אתכם ליצור קשר כדי לקבל פרטים נוספים על בדיקת מערכות סולאריות. אצלנו ניתן לקבל שירות של בדיקת מערכת סולארית חדשה לאחר הקמתה, וכן בדיקה חמש שנתית בהתאם לדרישות המקובלות בענף. אתנו תוכלו להיות בטוחים כי הבדיקה מתבצעת באופן יסודי, והיא תהיה יעילה, אפקטיבית ובטיחותית לשימוש. כי השירות שלנו מסתמך על ידע מקצועי נרחב והסמכה יסודית, על הבנה מעמיקה בתחום והרבה ניסיון, וכמובן – כלים ייעודיים מהמתקדמים ביותר בתחום.

צרו קשר עוד היום עם יוסי שמר – בודק חשמל ויועץ מוסמך: 073-7750183

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-7750183